اطلاعیه شماره 7 در خصوص ثبت نام دانشجویان جدیدالورود مقطع تحصیلات تکمیلی( کارشناسی ارشد و دکتری) متقاضی خوابگاه
ثبت نام خوابگاه ها بصورت اینترنتی می باشد و آن دسته از دانشجویان واجد شرایط که متقاضی خوابگاه هستند، می توانند همزمان با پذیرش غیرحضوری از تاریخ 13/06/1403 لغایت 19/06/1403 تقاضای خود را در سامانه گلستان به آدرس: https//golestan.yu.ac.ir از مسیرهای زیر ثبت نمایند.
الف) خوابگاه:
-
مرحله اول:
دانشجویی*خوابگاه*اطلاعات و درخواست ها:1- اطلاعات خوابگاهی دانشجو (تکمیل)
دانشجویی*خوابگاه*اطلاعات و درخواست ها: 2- درخواست خوابگاه: در این مرحله نخست مقررات عمومی خوابگاه را مطالعه و سپس با انتخاب آیتم "اینجانب با مطالعه کامل و قبول کلیه شرایط فوق، خود را متعهد به رعایت آن میدانم"، نسبت به رعایت مقررات خوابگاه متعهد شوید.
سپس عبارت "اینجانب متقاضی خوابگاه جهت نیمسال اول تحصیلی 1404-1403 میباشم" را انتخاب کنید و بر روی کلید "اعمال تغییرات" در انتهای صفحه کلیک کنید.
تذکر : در صورت نزدن کلید "اعمال تغییرات"، تغییرات انجام داده شده در فرم، ثبت نهایی نمی گردد و مفهوم آن این است که برای ترم جدید متقاضی خوابگاه نمی باشید.
-
مرحله دوم:
دانشجویی*خوابگاه*اطلاعات جامع خوابگاه دانشجویی(مشاهده خوابگاه و اطلاعات)
- مرحله سوم:
1- دانشجویی*خوابگاه*ودیعه/هزینه رفاهی*پرداخت های الکترونیکی ودیعه
2- دانشجویی*خوابگاه*انتساب اتاق،کالا و خدمات*مجوز و معرفی نامه*معرفی اسکان در خوابگاه(گزارش 2952)
مراحل ثبت نام در سایت صندوق رفاه:
-
پس از ورود به سامانه صندوق رفاه به آدرس: http://refah.swf.irسامانه یکپارچه صندوق رفاه دانشجویان را انتخاب و گزینه ثبت نام کاربر جدید را زده و بعد از ثبت وارد بخش ثبت نام شوید.
-
روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک کرده و اطلاعات خواسته شده را ثبت کنید.
-
بعد از تکمیل اطلاعات، ثبت مقطع را انجام داده و سپس از بخش خوابگاه، درخواست اقامت را بزنید.
-
از قسمت درخواست اقامت جدید، نیمسال اول و دوم را انتخاب و ثبت نمایید.
مواردی که برای ثبت نام صحیح در صندوق رفاه ضروری است:
-
شماره تماس به نام دانشجو
-
شماره حساب تجارت به نام دانشجو
طبق دستورالعمل وزارت بهداشت تامین لوازم شخصی اعم از پتو، ملحفه، تشک و بالش برعهده دانشجو می باشد و مدیریت خوابگاه هیچگونه مسئولیتی در این زمینه ندارد.
پیشنهاد میگردد دانشجویان گرامی وسایل ضروری اولیه پخت و پزهای احتمالی، وسایل نظافتی شخصی و نظایر آن را به همراه داشته باشند
تذکر: تخصیص اتاق همزمان با پذیرش حضوری انجام خواهد شد.
ب) سلف:
1- دانشجویان می بایست جهت دریافت کارت دانشجویی که همان کارت تغذیه می باشد از تاریخ شنبه 24/06/1403 به کارشناس آموزشی گروه مربوطه خود مراجعه نمایند.
2- جهت دریافت غذا همراه داشتن کارت دانشجویی الزامی است و لازم است حداکثر 24 ساعت قبل از زمان دریافت غذای مورد نظر، از طریق سامانه تغذیه دانشگاه یاسوج به آدرس self.yu.ac.ir انجام پذیرد.
3- نام کاربری ورود به سامانه تغذیه شماره دانشجویی و رمز ورود کد ملی می باشد.
در ضمن اطلاعات مورد نیاز از قبیل راهنمایی، رزرو، افزایش شارژ و ... در سامانه تغذیه قسمت اطلاعیه ها بارگزاری شده است.
4-در انتخاب سالن غذاخوری مد نظر خود دقت بفرمایید.
تلفنهای ضروری حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه یاسوج
تلفن گویا : 0743100
ساعت تماس 8 الی 15
واحد |
داخلی |
تلفن مستقیم (با پیش شماره 074) |
مسئول فعلی |
مدیر امور دانشجویی |
1503 |
31001503 |
آقای صبری منفرد |
کارشناس امور خوابگاه خواهران |
1531 |
31001531 |
- |
کارشناس امور خوابگاه برادران |
1530 |
31001530 |
آقای روئین |
کارشناس کمیته انضباطی |
1504 |
31001504 |
خانم خرمروز |
کارشناس تغذیه |
1511 |
31001511 |
خانم جمشیدی |
کارشناس رفاه |
1520 |
31001520 |
آقای توانبخش |