رفتن به محتوای اصلی
x

شرح وظایف مدیر امور اداری دانشگاه

تعیین خط‌مشی و نظارت بر حسن اجرای فعالیت‌های اداری در سطح دانشگاه
اجرای سیاست‌ها و خط‌مشی‌های دانشگاه در زمینه‌های مربوط به امور اداری و استخدامی
تهیه و تنظیم آیین‌نامه‌ها، بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذی‌ربط بر اساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تأیید
نظارت بر امور حضور و غیاب، طرح تمام وقت، اضافه‌کاری و انتصابات، مأموریت‌ها و انتقال کارکنان (هیأت‌علمی و غیر هیأت‌علمی)
مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و جمع‌آوری مستندات به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری
مطالعه و بررسی رسته‌های شغلی مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذی‌ربط با همکاری مدیریت بودجه و تشکیلات دانشگاه
برنامه‌ریزی در جهت تأمین نیروی انسانی غیر هیأت‌علمی مورد نیاز دانشگاه و ارائه طرح‌ها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هیأت‌علمی و غیر هیأت‌علمی
ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه
تهیه طرح‌های مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت بر حسن اجرای طرح‌های مزبور
نظارت بر اجرای صحیح قوانین و مقررات مربوط به امور اداری تفویض شده به حوزه معاونت دانشجویی
برنامه‌ریزی و نظارت بر روش‌های مطلوب امور استخدامی دانشگاه
مشارکت در جلسات و کمیسیون‌های مختلف و اظهارنظر و ارائه پیشنهادات لازم
نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی‌های لازم
همکاری در تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف، نمودار و پست‌های سازمانی دانشگاه با مدیریت بودجه، تشکیلات دانشگاه
رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم
انجام امور دبیرخانه مرکزی
انجام امور آموزش کارکنان
همکاری در انجام امور ارزشیابی عملکرد کارکنان با مدیریت نظارت و ارزیابی دانشگاه
نظارت بر واحدهای عملکرد تحت سرپرستی حوزه مدیریت
انجام سایر امور محوله از سوی مقام مافوق