رفتن به محتوای اصلی
x

شرح وظایف امور کارگزینی :
انجام مطالعات لازم جهت اجرای طرح طبقه‌‏بندی مشاغل، استخدام، روش‏‌ها و ...
اجرای خط مشی‏‌های تعیین شده توسط مقامات ذی‌صلاح  و بررسی راهکارهای لازم جهت رسیدن به اهداف
بررسی فعالیت‏‌های اداری واحدهای تابعه دانشگاه
تهیه آیین‏‌نامه‏‌ها و دستورالعمل‏‌های اجرایی بر اساس مصوبات
همکاری جهت تعیین شرح وظایف پست سازمانی و رشته شغلی
استخدام بر اساس بررسی وضعیت منابع انسانی و تأمین نیروی مورد نیاز دانشگاه
انجام امور اداری ارزیابی عملکرد اعضای غیر هیأت‌علمی
انجام امور اداری مربوط به ارتقاء رتبه و ترفیع پایه
نظارت بر حضور و غیاب کارکنان و احتساب مرخصی اعضا
انجام امور مربوط به مأموریت، انتقال، انتصاب، تغییر سمت، احتساب مدرک تحصیلی و سنوات خدمت، بازنشستگی و ...
صدور احکام اعضای هیأت‌علمی و غیر هیأت‌علمی
بررسی کارشناسی درخواست‏‌ها و مطالبات اداری اعضا و پاسخگویی به مراجع ذی‌ربط
حفظ و نگهداری پرونده پرسنلی کارکنان
تهیه گزارش و آمارهای مورد نیاز