شرح وظایف امور کارگزینی :
انجام مطالعات لازم جهت اجرای طرح طبقهبندی مشاغل، استخدام، روشها و ...
اجرای خط مشیهای تعیین شده توسط مقامات ذیصلاح و بررسی راهکارهای لازم جهت رسیدن به اهداف
بررسی فعالیتهای اداری واحدهای تابعه دانشگاه
تهیه آییننامهها و دستورالعملهای اجرایی بر اساس مصوبات
همکاری جهت تعیین شرح وظایف پست سازمانی و رشته شغلی
استخدام بر اساس بررسی وضعیت منابع انسانی و تأمین نیروی مورد نیاز دانشگاه
انجام امور اداری ارزیابی عملکرد اعضای غیر هیأتعلمی
انجام امور اداری مربوط به ارتقاء رتبه و ترفیع پایه
نظارت بر حضور و غیاب کارکنان و احتساب مرخصی اعضا
انجام امور مربوط به مأموریت، انتقال، انتصاب، تغییر سمت، احتساب مدرک تحصیلی و سنوات خدمت، بازنشستگی و ...
صدور احکام اعضای هیأتعلمی و غیر هیأتعلمی
بررسی کارشناسی درخواستها و مطالبات اداری اعضا و پاسخگویی به مراجع ذیربط
حفظ و نگهداری پرونده پرسنلی کارکنان
تهیه گزارش و آمارهای مورد نیاز