رفتن به محتوای اصلی
x

 شرح وظایف دبیرخانه مرکزی دانشگاه : 
دریافت و ارسال نامه‌ها و مکاتبات اداری واحدهای دانشگاه به صورت دستی یا الکترونیکی
ثبت نامه‌های ارسالی و دریافتی از طریق سیستم اتوماسیون اداری دانشگاه
ارسال و دریافت نامه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و دانشگاه‌ها و موسسات تابعه از طریق سامانه erp
ثبت پیام‌های ارسالی به صورت اطلاعیه از طریق اتوماسیون اداری (خبرنامه و اطلاعات)
پاسخگویی به ارباب رجوع در مورد پیگیری نامه‌های اداری
تایپ نامه‌های اداری حوزه معاونت اداری و مالی
بایگانی اسناد
اسکن پرونده‌های ارتقاء مرتبه اعضای هیات‌علمی جهت طرح در هیأت ممیزه دانشگاه 
ارائه گزارشات